Re: Abit KT7A i VCM-SDRAM

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 11:21:55 MET DST

> Serdeczne dzięki, Wonder. Czy mógłbyś jeszcze dodać jakieś szczegóły?
Np.
> czy BIOS zgłasza rozpoznanie VCM i jak?

BIOSowi wszystko jedno jaką masz pamięć, liczy tylko ilość :)

> Jak sam oceniasz szybkość VCM? Czy możesz "mieszać" VCM i SDRAM na
płycie?

Szybkość porównywałem kiedyś Sandrą z pamięcią 64 MB PC133. Wychodziło
około 5% na korzyść VCM. Nie udało mi się połączyć tej pamięci 64 MB
z VCM. Nie chciały razem współpracować. Może z inną by działało?
Może z Kingstonem? Tego nie miałem okazji sprawdzić.

Wonder