Re: Czy karta sieciowa Unex NexNIC 10/100 Mbps, jest dobra.... ?

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Tue 24 Apr 2001 - 07:46:56 MET DST

> Picuj tak dalej :-))) Sama traci lacznosc z siecia i komputer nie widzi
> niczego w otoczeniu sieciowym. Po restarcie Windows dziala do nastepnego
> razu. Mam tego badziewia pelno w Ocipusowym sprzecie i stale te sam problemy
> pod Windows. Pod DOS dziala jak Cie moge przynajmniej sie nie wiesza ...
> Sa dwa dobre typy chipset'ow Intel i DEC reszta to slabizna ...

bardzo dziwne ...

W firmie mamy kilkaset komputerów i w 95% (a nawet więcej) znajdują się 3comy
905B-TX. Wszystkie działają na 100Mbit i nie ma z nimi żadnych problemów.

Nawet ja w parcy (w domu też) mam 3Coma i żadnych problemów z "traceniem" sieci
nie mam.

Być może używałes złych lub baaardzo starych sterowników lub nie umiesz jej
ustawić.

Sa to naprawdę rewelacyjne karty sieciowe , bardzo zachwalane przez użytkoników
i bardzo czesto stosowane w siecich w firmach.

PS. Miomo żetakich kart sieciowych mamy kilkaset to narazie nie padła ani
jednak karta sieciowa i wszystkie działają ok tak samo dobzre jak
ich "poprzedniczki" 3com 509 ISa :-)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///