Re: Jaką płytę z KT-133A wybrać?

Autor: Mariusz Kuszewski (kuszmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 02:12:18 MET DST

Użytkownik Krzysiek <krionix_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9bu45r$qs6$1_at_news.tpi.pl...

> dodam jeszcze ze poczekaj na nowa partie abitow:
> http://www.apushardware.com/?action=hardware&id=50 (180mhz FSB)
> w podkrecaniu nie ma rownych :)
Dzięki za link. Tylko z artykułu tam zamieszczonego w końcu nie wiem, jak
rozpoznać nową MB - czy faktycznie ma oznaczenia "Rev. 2", czy facet ją tak
sobie nazwał na potrzeby artykułu.
> jak cos nie tak to masz http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm
> (tyczy sie wiekszosci plyt na via kt133 - nie tylko abita...!)
Znam i ćwiczę.
> to tyle, temat poruszany na kazdej grupie sprzetowej - poczytaj archiva
Próbowałem korzystać z niusy.onet.pl/pl.comp.pecet, ale dałem sobie spokój.
Przy takiej organizacji danych i prędkości transferu (33,6 ) poszedłbym z
torbami...
Pozdrowienia
Mariusz Kuszewski
kuszmar_at_poczta.onet.pl