Re: flyvideo - mega, mega syf

Autor: Yantar (yantar_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 23:24:33 MET DST

"ToToo" <mkl_at_poczta.fm> pisze:

>W Borgu nie mam wogole dzwieku. Poza tym znajduje mi tylko kilka kanalow (na
>kilkadziesiat)
U mnie jest wszystko i dźwięk i programy (po dokładnym przeszukaniu
pasma), poza tym jak nie ma dźwięku to można pokombinować z innymi
typami kart, do momentu aż się włączy. No i oczywiście upewnić się czy
wejście ustawione jest na line-in bo domyślnie to jest chyba mikrofon.
Pokombinować i wszystko będzie. Mam nie firmowego Fly'a98.

Pzdr, Yantar