Re: Jak rozdzielic siec

Autor: Skoczeq (skoczeq_at_wp.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 22:37:53 MET DST

Witam

Mam podobne pytanie :)

Jestem w sieci miejskiej, mamy maskowanie, i tu ciekawi mnie czego uzyc zeby
rozdzielic polaczenie z mojego kompa na 2 inne ? czy bedzie jakis problemik
z tym, ze nie mamy maskowanie ? Myslalem ze to bedzie taq : na jednym kompie
(router) 2 sieciufy a na 2 pozostalych po 1 . Ale lepiej chyba koncentrykiem
puscic bo na skretce potrzebny bylby hub, a to tez troche kosztuje ...:/ No
i dobra polaczylem kompy. I chce udostepnic im polaczenie na WinMe
udostepniam oki, ale jest klopot z maskowaniem ... hmm nie zabardzo wiem jaq
to zrobic..

Z goorki dzieki

Skoczeq