TEAC W-58E i mruganie diody.

Autor: BraNieK (braniek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 21:28:55 MET DST

Witam grupe...
Obecnie jestem posiadaczem nagrywary od paru dni i jestem zadowolony. Lecz
jedno mnie dziwi a mianowicie mrugajaca dioda odczytu. Wszystko jest w
pozadku dopoki nie odpali sie winda wowczas saczyna mrogac mimo ze nie ma w
niej plyty. Intensywnosc mrugania diody jest w przedziale co 2 sek. Zapala
sie rowniez dioda twardego dysku w tym samym czasie o tej samej
czestotliwosci migania. Nie wiem czym to jest spowodowane i prosze o pomoc -
no chyba ze ma tak byc w instrukcji nic na ten temat nie pisza tylko inne
wzmianki o diodach ale tam czasy migania to maks 1 sek.
Moj config:
Plyta: Abit KT7+Raid
RAM: 310 MB
CD-ROM: CREATIVE 36X pod IDE
HDD: SEAGATE Barracuda ATA III pod kontrolerem RAID oraz drugi dysk nieco
starszy tej samej firmy pod IDE
Nie wiem czy to nie czasami wina podlaczenia.

P.s Kto zna dobry program do nagrywania CD-R.

Pozdrawiam BraNieK