Re: Plyty do czyszczenia CD.

Autor: Michaello (michaello_at_mail.zetosa.com.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 19:41:50 MET DST

Witam
apropo napedow "NIE KUPUJCIE NIC CREATIVA "
mam DVD 8x rok czasu i w ciagu nie mailem okazji za wiele uzywac plyt dvd
(ze 2 razy na poczatku) ostatnio pozyczylem film a tu nic nie czyta łaske
robi syf jeden
Nie wiem czy mu sie cos zje..... czy soczewka zabrudzila ale po roku to
troche smieszne , dobrze ze czyta przynajmiej plyty cd