Re: płytka i klawiatura

Autor: Krzysiek (krionix_at_poland.com)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 20:03:48 MET DST

Użytkownik "Dawid Drechny" <dawid_dr_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam duży problem z płytą główną. Kąputer ma już 5 lat.Chipset Intel HX
> (chyba, są na nim takie oznaczenia: Intel PCIset FW82439HX L6333137),
> BIOS Ami '95, Windows 98. Bawiłem się wnętrzem klawiatury, zrobiłem jakieś
> zwarcie i prawdopodobnie uszkodziłem na płycie sterownik klawiatury
> (wszystko inne działa). Czy darady podłączyć klawiaturę USB ? Nie mam
gniazd
> USB, ale na płycie są dwa 4-pinowe złącza z napisami: USB1 i USB2, a w
> BIOS-ie opcja USB Enable/Disable. Please help!

moze tylko bezpiecznik poszedl ? (jest opisany w instr.? jak zwykly to
wymien (zwykly ale b maly SMD afaik) jak elektroniczny to powinien po kilku
minutach odblokowac klaw. jak nie to splone dalej :( )

kup w sklepie kabelek USB - cena 15--20zl i podlacz (najlepiej idz z
instrukcja kabelki sa rozne)

i masz problem z glowy