Re: GENIUS SM LIVE2 /GENIUS SM LIVE 5.1 czy SB LIVE??

Autor: Marcin (szydlo_at_gdynia.serw.net)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 15:22:55 MET DST

> Czy ktos wie cos o kartach dzwiekowych Geniusa jak w temacie??
> Doszly mnie sluchy ze sa porownywalne z SB LIVE (gry/filmy)a cenowo sa
> nieporownywalne.
> Czy to prawda, czy jednak lepiej kupic SB LIVE?

Czesc
Jezeli chodzi o filmy to faktycznie sa porownywalne (bawilem sie Geniusem
Live 5.1, sam mam SB Live 5.1 OEM), ale w grach roznica jest duuza.
Przede wszystkim brak obslugi EAXa, jedynie A3D i Q3D a jak wiemy wiekszosc
gier obsluguje EAXa niz A3D. Roznica w cenie faktycznie jest spora (rzedu
140zl) ale ja wybralem produkt Creativa (kupowalem na raty wiec na racie
roznica paru zlotych...)

pozdr
Marcin