Re: GF2MX vs. GF256.

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 15:02:07 MET DST

> Czy ktos moze udzielic mi rzetelnej odpowiedzi na pytanie:
> Czy karty graf. z GF2MX oferuja jakies funkcje(poza trybem dual),
> ktorych nie ma
> GF256, bo z tego co czytalem na tomshardware to GF256 na DDR jest
> wydajniejszy, szczegolnie w wyzszych rozdzielczosciach, a cena
> GF256 jest chyba nawet nizsza od GF2MX.
> Art-D

Ma cos co zwie sie "CubeMapping" (albo jakos tak), a jedyna rzecza co to
wykozystuje jest demo nVidii - Crytek X-Isle. Roznica w tym demie jest
znaczna (ok10fps GF256, ok.25fps GFMX). ColinMCRae2 tez niby obsuguje ten
"efekt" ale na obu kartach chodzi jednakowo beznadziejnie, a wrecz smiem
twierdzic ze na GF256DDR lepiej. Pewnie jest realizowany programowo a nie
sprzetowo.
Sa tez inne roznice, ale chyba mniej znaczace (np teoretycznie wydajniejszy
T&L).