Re: nagrywarka-help

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 13:12:58 MET DST

In article <9c0s58$2nn$1_at_news.tpi.pl>, tigula_at_interia.pl says...
> Czlowiek sie uczy przez cale zycie:)

Przeszedl do mnie kuzynek i mnie "oswiecil", bo stwierdzil ze u niego w
instrukcji do LG jest napisane ze nagrywarka ma bys na slave jak jest z
cdromem na kablu. Tez mu nie wiezylem, ale sprobowalem - to nic nie
kosztuje poza strata 20 minut na rozkrecenie i skrecenie sprzetu. Okazalo
sie ze ludzie z LG cos jednak wiedza :)

--