Re: Temperatura procesora

Autor: Smoq (smoq_at_poland.com)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 12:33:15 MET DST

Użytkownik "Paweł Bielecki" <pbiele_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam Celerona 566(@566) i nie schodzi ponizej 90C ("normalny" dla niego
> zakres to 88-95C). Plyta gl to Asus CUBX. Mam wrazenie, ze sensor na
plycie
> mowi mi nieprawde, albo... no wlasnie - albo co? Wentylator jest, z tego
co
> wiem, calkiem w porzadku (ktorys ze srodka stawki w testach na
> tomshardware.com)... Mam straszne ochote puscic go na 850, ale bez
> rozwiazania tego problemu troche sie boje ;-)

Mozliwe, ze radiator nie przylega do procesora. Na Celeronach II to
mozliwe - radiator czesto opiera sie na krawedzi procesora i nie przylega do
niego dokladnie (a wlasciwie wcale).
Sprawdz, czy przylega i posmaruj koniecznie pasta. Po takich operacjach (ale
na innej plycie) temperatura spadla mi z 70 do 25 stopni.

Smoq