Re: ktory celeron ?

Autor: Aldi (konto111_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 09:29:25 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <p_soltys_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> To ciekawe bo ja mam u siebie celeronka 366 podkręconego do 500MHz (na 525
> czasem dzieją się dziwne rzeczy) czyli jednak jest coś pomiędzy fsb=83 a
> 100...
> Pozdrowienia

czyli albo sa ale koelga Marcin Zolynski tego w manualu nie znalazl
albo jakos 'psiejsko-czrodziejsko' zmienila ci sie czestotliwosc
magistrali, o ile sie orientuje, Abity maja wiele ustawien czestotliwosci
a nie tylko 66,83,100 ... tyle ma prawie kazda
doswiadczen z Asusami slot1,fcpga nie mam zadnych ale moj
Abit KT7 RAID ma ogromne mozliwosci podkrecania

pozdrawiam

Aldi