Re: plyta i430TX a HDD

Autor: TZD (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 09:18:42 MET DST

Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> napisał w wiadomości

> no sory ale p5a to ASUS :) i obsloogiwal mi 32GB bez problemu

Upsa, no coz na tlumaczenie moge powiedziec ze to nie moja plyta tylko
kolegi - a ja nie musze wiedziec dokladnie co on ma :-)) w kazdym razie
sorki za pomylke - w tym wypadku asus suxx :-))
Owszem wlasnie do 32 G dochodzi ok, ale 40 nie obsluguje - kolega kupic 40
(no...37) GB twardziela i teraz ma z niego tylko 32 G (tylko :-))

Pozdrawiam
TZD