Re: monitor i wejscia

Autor: diE (rafal_zajdel_at_hotmail.com)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 00:34:21 MET DST

> Za jakiekolwiek info bylbym wdzieczny. Uscislajac, chcialem kupic nowy
> monitor i to najlepiej jakis dobry (np. z kineskopem trinitron) i byc
moze
> taka przejsciowka (urzadzenie) bylaby lepszym rozwiazaniem niz monitor,
> ktory moze pracowac max 800x600 (jak ktos napisal wczesniej).
> Dzieki za info

Ok, dowiedzialem sie jak sie sprawy maja:
Urzadzenie, o ktore pytasz, to "male pudeleczko" z elektronika w srodku (nie
pytaj sie mnie o szczegoly, bo niestety sie nie znam), z jednej strony
wpinasz w konsole, a z drugiej masz wyjscie na monitor.
 Napisales, ze Twoje dzieci maja konsole, ale wazne jest jaka, bo udalo mi
sie znalezc tylko do Dreamcast'a. Cena jest dosyc wygorowana, bo wynosi 20
funtow :( Watpie tez, zebys znalazl to urzadzenie w Polsce, gdyz jest to
wyrob firmowy sieci sklepow "Electronics Boutique". Aha, jesli chodzi o gry
z Dreamcast'a, to musza miec na opakowaniu znaczek "VGA". Taka gra 'ma'
ponoc wygladac troche lepiej niz na telewizorze. Jesli chodzi o inne
konsole, to nie wiem - napisz jaka konsola - pojde i sprawdze. (wiem, ze w
"HMV" mieli do PS, ale ponoc juz nie sprowadzaja - ale moze mozna zamowic?)
Jesli masz wiec Dreamcast'a i cena cie nie odstraszyla, to odpisz mi na
maila - cos z tym fantem zrobimy.

PS: Niestety korzystam z angielskiego serwera do sciagania news'ow, wiec
dostaje je z kilkugodzinnym opoznieniem (o 18:00 przychodza mi te z 12 w
poludnie :( , wiec na ewentualna odpowiedz na grupe bedziesz musial poczekac
do wieczora (poznego).

Pozdrawiam,
diE