Re: Optisat, naprawdę nie wiecie, b. mi zależy

Autor: Profesor (profesorx_at_interia.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 00:07:55 MET DST

Witam!

Znalazlem dwie firmy o tej nazwie, zajmujaca sie sprzetem komputerowym:

Optisat-Pro - Komputery - sieci i systemy
11-500 Giżycko, ul. Kościuszki 25 , pow.giżycki woj.warmińsko-mazurskie
(0-87) 428 87 50

Optisat-Pro - Sprzęt komputerowy. Oddział
12-200 Pisz, ul. Lipowa 4 , pow.piski woj.warmińsko-mazurskie
(0-87) 425 04 88

Profesor