Re: Szybki internet na zachodzie Polski

Autor: beduin03 (beduin03_at_go2.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 23:15:57 MET DST

----- Original Message -----
From: "UserZero" <user.zero_at_poczta.wp.pl>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Saturday, April 21, 2001 10:50 PM
Subject: Szybki internet na zachodzie Polski

> Już za kilka dni internetowcy ze Szczecina ( i cała strefa numeracyjna
091)
> i Poz...............................

wszystko ladnie i pieknie ale z tego co wiem to ta technologia jest w Polsce
juz od dawna a jej mankamentem jest to ze aby korzystac z tego systemu
trzeba miec takze zwykly modem poniewaz transfer satelitarny jest tylko w
jedna strone - to znaczy do klienta
slyszalem tez ze polega to na tym ze zamawiamy poprzez modem upatrzone
pliki a nastepnie sciagamy je sobie ze specjalnego serwera - na nim tez
trzeba zlozyc zamoowienie - i tu mam pytanie - co z gramio
sieciowymi,irc,icq,robienie stron www itd.
jednym slowem uwazam ze cos takiego jest do kitu

beduin
beduin03_at_go2.pl