Re: Ile MB ma Seagate 10,2

Autor: personal (deadlog_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 20:50:19 MET DST

Użytkownik "Adasiek Zwierzaczek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał w
wiadomości news:chomik.9buch3.3vvp5sf.1_at_nie.dzisiaj...

> w GB daje to: ~9,5GB
>
> IMO twoje dysk oczywiscie ma te same bady co mial, tylko ze serwis je
> odznaczyl /dyskeditem, low formatem, czy jakos inaczej/; co nie zmienia
> faktu ze jego rzeczywista pojemnosc to 9,5GB; sprawdziles numery seryjne
> dysku ktory oddales i tego co ci dali z powrotem?
>
> pozdrawiam;
>
> i przepraszam za krosa na ms-news; brrrrrrrr; az mi sie robi niedobrze;
> ;)))))
>
> --
> adas; podolany_at_go2.pl
> jestem tylko kretynskim modemiarzem

Nie spodziewam się że dysk będzie miał 10,2 GB ale według starej tabkicy
partycji miał 9,96 GB a teraz 9,67. Możliwe że przekłamanie jest z powodu
partycji Linuksowych, dlatego chciałbym znać rozmiar co do bajta jeśli ktoś
ma taki dysk sformatowany na fat 32. Dysk oddali mi z jakimś wydrukiem i
powiedzieli że nie ma żadnych bad blocków, co im mogę zrobić skoro nie znam
poprzedniego rozmiaru. Numer seryjny się zgadza. Zapisałem - pamiętam -
numer jednego z uszkodzonych klastrów, czy to coś da czy się wszystko
przesunęło i teraz już wygląda poprawnie.

--
...Nie ma już co o tym myśleć Mówię naprawdę z za grobu
                     i żadnych zleceń. [A.R.]