Re: D700 i TNT2 Pro 32 Mb i 3DMark2000

Autor: Szymon Życiński WP (szymon_at_zycinski.prv.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 22:58:55 MET DST


> Nie sugeruj sie wynikami 3DMarka... benchamrki sysntetyczne sie do
> niczego nie nadaja :0 A jak jzu koniecznie msuissz sprawdzac to olej
> liczbe punktow i skoncentrujs ei an liczbie fps dla poszczegolnych
> gier :)

Ok. Zo czy to sa az tak zle wyniki dla defaultowego testu 1024x768 16bit:
3D Mark reult: 1967 3dmarks
CPU speed: 201 CPU 3Dmarks
Game 1- Helicopter - Low Detail: 36,6 fps
Game 1- Helicopter - Medium Detail: 27,0 fps
Game 1- Helicopter - Heigh Detail: 12,2 fps
Game 2 - Adventure - Low Detail: 33,4 fps
Game 2 - Adventure - Medium Detail: 31,1 fps
Game 2 - Adventure - Heigh Detail: 23,6 fps
FillRate (single texturing): 125,7 MTexels/s
FillRate (multi texturing): 203,2 MTexels/s
High Polygon Count (1 light): 2706 KTriangles/s
High Polygon Count (4 light): 2657 KTriangles/s
High Polygon Count (8 light): 2299 KTriangles/s
8 Mb Texture rendering speed: 82,9 fps
16 Mb Texture rendering speed: 81,9 fps
32 Mb Texture rendering speed: 74,9 fps
64 Mb Texture rendering speed: 64,6 fps
Bump Mapping (Embos, 3-pass): 42,5 fps
Bump Mapping (Embos, 2-pass): 50,9 fps
Bump Mapping (Embos, 1-pass): 76,5 fps
i Enviroment Bump Mapping nie obslugiwany :(

    Szymon



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:53:41 MET DST