Re: Fast trak Raid "a win 2000

Autor: Star Rider (reyden_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 23:40:03 MET DST

Użytkownik "jorges" <jorges_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Stanalem wobec "absolutnej niemozliwosci" zainstalowania win2000 na dysku
(a
> raczej dwa dyski w ukladzie raid 0)
> na slocie Fast Trak.
> Instalator win 2000 twierdzi uparcie iz nie ma zadnych dyskow w maszynie.
> Nie pomoglo instalowanie z dyskietek instalacyjnych wraz ze wskazaniem
> plikow do obslugi raid.
> dodatkowo na plycie Abita be6 jest Hpt 360 .
> Czy juz ktos przebrnal przez podobny problem ?
> pozdrawiam
> jorges

Poszło bez problemu, po starcie istalatora wcisnąć F6 (kiedy wyskoczy napis
o dodatkowe sterowniki) i włożyć dyskietkę z driverem do FASTTRACKA (swojego
zrobiłem z U66, opis z TOM`S HARDWARE ale to chyba nie ma znaczenia) to było
na płycie BH6 i SE6. Może problem że jest jeszcze dodatkowy kontroler?
Pozdrawiam.

--
 www: http://republika.pl/star_rider
e-mail: reyden_at_friko6.onet.pl