Re: plyta i430TX a HDD

Autor: TZD (tzd_at_interia.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 19:38:53 MET DST

Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> napisał w wiadomości

> nie zaciemniaj obrazu szeczy , pojemnosc widziana NIE ZALEZY od chipu
> na plycie

Ja nic nie zaciemniam.
Mowie jakie byly objawy, nie wnikam - dlaczego.
Skoro nie zalezy od chipu to od czego? od biosu? tylko i wylacznie?
W takim razie Abit suxx, bo nie przewidzial ze na plyte p5a ktos bedzie
chcial wsadzic wiecej niz 30 G i nie zrobil juz biosu ktory by to obsluzyl.

Pozdrawiam
TZD