kopiowanie partycji

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 19:07:50 MET DST

po przekopiowaniu ghostem partycji na partycje na nowej partycji mialem 60
Mb mniej9 calosc ok. 800Mb). Zaczalem sprawdzac gdzie mi to wcielo. Okazalo
sie ,ze w windowsie ( mam 98 me) ,a konkretnie to nie w katalogach ,a w tych
bzdurach ,kotre sa pod katalogami typu. calculator , dvd player i kupa
innych. Po sprawdzeniu ilosci plikow ,okazalos ie ,ze mi brakuje tylko 1
plik. Czyzby mial on az 60 Mb ??jest tam w ogle taki ??w sumie jest ich 221
i nie chce mi sie za bardzo sprawdzac , ktory to moglby byc