Quantum Fireball SE - ma ktos taki twardy dysk ?

Autor: Wojtek W. (wronaw_at_kki.net.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 13:02:49 MET DST

Witam,
Pare dni temu spalil mi sie twardy dysk, konkretnie stopil sie jeden z
ukladow scalonych. Dlatego pilnie kupie elektronike do twardego dysku
Quantum Fireball SE o pojemnosci 4.3 GB (prawdopodobnie moze byc takze o
innej pojemnosci). Ewentualnie kupie caly dysk. Mialem na nim bardzo
wazne dane (m.in. czesc pracy magisterskiej), ktore bardzo chcialbym
odzyskac (tak, wiem powinienniem robic backupy wazniejszych danych, mam
nauczke na przyszlosc). Bardzo prosze o kontakt wszystkich wlascicieli
wyzej wymienionego sprzetu chcacych go odsprzedac, lub po prostu
pozyczyc na 10 min. zebym mogl przegrac dane na inny dysk (jestem ze
Slaska). Przepraszam wszystkich za off-topic, prosze o wyrozumialosc.

Pozdrawiam,
Wojtek