Re: Zniszczyć peceta

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 11:08:17 MET DST

Niejaki(a) Paul John Gonera <gonera_at_poczta.onet.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:
> Mam problem. Muszę programowo wykończyć peceta :).

sadysta

> Najlepiej by było
> jakby poszedł w cholerę BIOS i twardy dysk. Jak z czegos jeszcze pójdzie dym
> to będzie lepiej.

Do tego piroman...

> Zestawik jest stary: p100, 16 ramu, 800 dysku.

Stare toto nie jest... nawet moglbym powiedziec, ze jeszcze mlode. Stare
to sa np. 386, i pierwsze 486... A o xt to juz nie mowie :)

> Warunek jest taki żeby
> programik odpalił się z dyskietki (najlepiej DOS, ale może być w95) i żeby
> pózniej nie było szans na programowe naprawienie.
> Zapewniam, że pomysłodawców nie będę winił za straty :)

wez mlotek i palnij sie w glowe... po co ci psucie dizalajacego kompa?
jak go nie kcesz, to nie wiem - oddaj na dom sierot. Na pewno
sieuciesza, ze maja jakis dar. Albo na jakas fundacje przekaz...

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|