Dysk mi zamraża winde.

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 11:36:30 MET DST

Mam dwa systemy, WinNT i Win98. Pod NT problemu nie ma. A pod 98 jest
tak: dopóki miałem dysk 12 giga, wsio było ok. Teraz mam 40 giga. I
bardzo często jak odpalam kilka programów na raz, to system mi się
zamraża. Zaden error, czy blue screen. Po prostu zamraża. I zostaje
tylko reset. Albo dostaję na niebieskim ekranie komunikaty "Błąd
odczytu z dysku C". No i pytanie: co jest nie tak? Czy to coś dysk
nawala, czy może winda potrzebuje jakiś nowszych sterowników BusMaster
do dużych dysków, czy co... Moja płyta to Abit BH-6. Aha, dodam
jeszcze raz, że pod WinNT żadnego problemu nie ma.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków