Re: Ile MB ma Seagate 10,2

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 10:13:12 MET DST

Użytkownik personal <deadlog_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9bstn5$376$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "JanuszHor" <hojanopl_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Oddałem dysk do reklamacji bo zaczeły się pojawiać bad clustry (dysk
kupiłem
> w listopadzie). Słyszałem że mają swoje sztuczki żeby nie było widać
bad
> blocków ale wydaje mi się że przesadzili , żeby z dysku 10,2 GB
zostało 9,7
> ?

Witam

Nikt ci na bank tego nie zabral i nie czytaj nawet takich glupot jak
ktos ci cos takiego pisze. Napisales ze sprawdzales to w fdisku, jak bys
poczytal dokladnie co tam pisze przeczytalbys ze partycja ma 9767MB a w
nawiasie 1MB = 1048576 bajtow. Jak to wymnozysz dostajesz 10241441792
bajty podziel to sobie przez 1000000 dostaniesz 10,24 GB. Tak dokladnie
ma byc. To takie oszustwo stosowane przez producentow.
Co do badow to juz inna kwestia i tez uwazam, ze mimo wszystko
powinienes poprosic (zadac) wymiany dysku, skoro oni sa pewni ze dysk
jest dobry to niech go sprzedadza komus innemu.

--
Pozdrawiam