Re: jak dlugo moze chodzic pecet bez wylaczania?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 23:50:49 MET DST

Niejaki(a) Charles Bukowski <repeater_at_poczta.onet.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:
> pytanie jak w temacie. nie chodzi mi o bicie rekordu, ale o
> "bezpieczna dawke". Ile godzin moze chodzic PC bez ryzyka, ze cos sie
> przegrzeje, przypali itp. Jak dlugo moge miec wlaczony monitor?

w usa zamurowali serwer novellowski i stal 4 lata bez wywalki... nadal
wszsytko chodzi ladnie...

> Mam celerona333 i nie korzystam z zadnych programow oszczedzajacych
> energie, zadnego wygaszacza, wylaczania monitora, dyskow itp, w biosie
> takze wszystkie funkcje power safe sa wylaczone.

prawde mowiac, to lepiej, zeby chodzil 24h/dobba, niz bys go mial
wylaczac - dyski jak startuja to sie bardziej zuzywaja niz poprzez
dlugie hcodzenie. sama dizyka - latwiej zmienic predkosc przedmiotu jak
juz jakas ma, niz go ruszyc...

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|