Re: Abit KT7A i VCM-SDRAM

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 23:08:29 MET DST

jak ja kupowalem kompa to chcialem na poczatku kupic pamiatki VCM ale byly
cholernie drogie i gosciu powiedzial ze jak tamte stanieja to bede mogl
wymienic ;-)
a poza tym w wiekszosci FAQ pisze ze obsluguje !
a co oznaczalo by te TURBO i FAST a biosie ?
chyba nie zwykle DIMMy ?

Użytkownik Mariusz Kuszewski <kuszmar_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9bss5i$qk8$1_at_news.tpi.pl...