Re: po raz kolejny - monitor 17cali

Autor: Darek (darja_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 20:07:14 MET DST

Użytkownik "Ferdynand Kiepski" <aberlinski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9bsash$po4$1_at_news.onet.pl...
> Skoro jeszcze dzisiaj nie było dyskusji na ten temat, proponuję:
> NEC FE-750 - 1.750 zł)
> Pytanie tradycyjne: co wybrać?

Jako uzytkownik NEC`a, co prawda 19-ki model 95F moge z czystym sumieniem
polecic Ci ta firme. Doskonale odwzorowanie barw, balans bieli na wysokim
poziomie, ostrosc bardziej niz zadowalajaca. Czcionka i grafika na IE5.5
wyrazna, nasycona, zdecydowane przejscia tonalne. Obraz stabilny, u mnie
1152x864 przy 100 Hz, geometria niezła, mory nie stwierdzono. Jezeli nie
bylby to zbyt duzy wysilek na portfelu to doluz te niecale 500 srebrnikow i
bierz NEC 95F. Moge Ci podać firme w ktorej ja kupilem, mozna sie targowac i
to nawet niezle. Aha, 3 lata gwarancji.

Pozdro
Darek