TVPhone98-Pomocy

Autor: elwitjam_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 21 Apr 2001 - 18:49:19 MET DST

Cześć !

Nie mogę uruchomić TVPhone98. Początkowo myślałem, że walnęła mi karta, ale po
sprawdzeniu na innym kompie okazuje się, że jest OK.
Program bardzo długo się uruchamia iw czasie skanowania programów i gdy wybiorę
radio się wiesza. Efektem tego jest to, że karta w ogóle nie działa.
Zainstalowałem nawet na nowo system i nie mam żadnych innych aplikacji, które
obciążałyby go, ale nic się nie zmieniło. Nie wiem co mam dalej robić i gdzie
szukać przyczyny. Przez prawie dwa lata wszystko było OK.
Jeżeli ktoś może mi pomóc będę bardzo wdzięczny.

Dzięki i pozdrawiam.