Re: StarOffice podrecznik

Autor: Bykowski (jbykowski_at_poczta.okay.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 14:54:40 MET DST

> orientuje sie ktos czy wyszedl po polsku
> jakis podrecznik do StarOffice-a ..?
> namowilem poczatkujacego komputerowaca
> do uzywania Stara zamiast MsWord-a, no ale
> teraz zamecza mnie pytaniami i juz gotow
> jestem kupic mu ksiazke, zeby miec spokoj....
>
> sorry za lekki OT ale nie umialem znalezc
> zadnej polskiej grupy o Starze
> (szukac u Linuxowcuw ???)

W polskiej wersji dla Windows znajduje się 200 stronicowy podręcznik (w
pakiecie instalacyjnym).
Jest w formacie pdf. Wydrukowałem, zabindowałem i mam książkę jak się patrzy
;)
W wersjach dla innych platform też chyba powinien być.
Jeśli masz Stara to i masz instrukcję.

Roman Milewski
romil_at_ka.onet.pl