KARTA TV + GRAFIKA!!!! HELP NEEDED!!!

Autor: Michal Wisniewski (gen_at_kki.net.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 15:33:06 MET DST

problem: mam karte tv pixel view playTV pak (ten z kamera i radiem, na kosci
bt878), i niestety to badziewie nie jest kompatybilne z grafika matrox
mystique... no i co ja moge teraz zrobic (nie mowcie ze musze wymieniac
grafike) - mozna gdzies znalezc jakies patche czy dodatkowe sterowniki? bo u
producenta karty tv ani grafiki nic nt temat nie znalazlem...
nota bene dodoam ze ten cud techniki nie dziala takze z ati rage ani cirrus
logic.... :(((

ratunku....

gen