Czy da sie uratowac HDD?

Autor: Bartek G. (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 01:57:35 MET DST

Ostatnio spalił mi sie jakoś hdd to jest Segate Medalist 6Gb. Wypadek ten
mial miejsce gdy położyłem dysk w czasie przegrywania na obudowie komputera,
zaczelo z czegos dym leciec.Szybko wylaczylem ,ale dysk juz nie stratuje.
czy jest jakas mozliwosc go odratowania? Pewnie padla elektronika, a moze
dyski maja może jakieś zabezpieczenia ktore mozna latwo naprawic?
Czy wymiana elektroniki musi byc z takiego samego dysku czy moze byc
np.Segate Medalist ale 4Gb?
Prosze o odpowiedz na priva bgrabowski_at_go2.pl bo nie czytam grupy