Re: Nagrywarka za 500 zł - jaka ???

Autor: Hawlik (hawlik_at_pnet.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 10:57:09 MET DST

Użytkownik "DK" <donaldk_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie, znając aktualne ofery cenowe - (np. www.komputronik.com.pl)
> chcę kupić nagrywarkę za ok 500 zł.
>
> Na co należy zwrócić uwagę by nagrywarka była możliwie wszechstronna (..)
> radziła sobie z różnymi płytkami ?
>
> Co sądzicie o CDRW Blaster 8432 ?
> albo LG CED-8080B
ja mam taka i jak na ta cene to jest extra!!! (jak na ta cene
oczywiscie)!!!!
wypalilem juz ze 300plytek i nadal sie kreci i wypala..... wiec nie moge na
nia nazekac!
Generalnie drugi raz bym takiej nie kupil ale tylko dlatego, ze wypalam
plytki w duzych ilosciach i wykosztowal bym sie na cos lepszego. Ale jesli
zalezy Ci na cenie i nie bedziesz prowadzil "wypalarni" to powinna Ci niezle
sluzyc.

Pozdrawiam
> albo Samsung SW-408B ????

a co do Samsunga to mialem cd-rom i nigdy nic juz nie kupie tego producenta
(niczego co kreci plytkami)
> a może jakieś inne typy ?
Teack
Plextor