Re: Myszka pod DOS

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 08:53:13 MET DST

> myszki!
> Hi!
> Sterownikiem dla myszy pod dosa może być mouse.com w autoexec.bat musisz
> dopisać linijkę LOADHIGH C:\mouse.com ze znalezieniem owego pliku nie
> powinieneś mięć problemu.

Witam!
Spróbuję trochę "łopatologiczne", jeśli jestem nietaktowny, to z góry
przepraszam.
Do obsługi myszki potrzebny jest sterownik.
Windows ładuje go sobie sam, DOS taki cwany nie jest.
Sterownik ten to program dosowy, z reguły o nazwie mouse.com, który ładuje
się wpisując w linii poleceń jego nazwę, Można go także później wyładować
stosując odpowiedni parametr tzw. switch.
Zatem trzeba:
1. Skopiować plik mouse.com do katalogu Windows (wtedy będzie w "ścieżce")
2. Wpisać w linii poleceń: mouse.com
3. Korzystać z myszki.
4. Gdy zajdzie konieczność wyładowania sterownika, to zazwyczaj składnia
jest taka:
mouse.com /u
lub
mouse.com off
Uwaga. Pozostawienie sterownika myszki i wywołanie Windows (bez restartu),
może powodować pewne perturbacje (choć nie musi).
Jeszcze raz przepraszam, jeśli kogoś uraziłem takim ujęciem tematu.
Gregorek.