Re: Monitor, ale kroty?

Autor: Cobra Punisher alias DalejLama (raksen_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 01:41:19 MET DST

> - CTX EX 710F - 1278 zl
> - LG SW 795FT - 1314 zl
> - Philips 107T21 - 1231 zl
> - Philips 107B20 - 1283 zl
> - Samsung SM 755DF - 1370 zl
>
> Ich parametry sa porownywalne, jednak nie mam doswiadczenia z tymi
> firmami
> i trudno jest sie zdecydowac.
Nie trudno. CTX, zdecydowanie.
Philips odpada już w przedbiegach.
Mógłbyś się zastanawiać między Samsungiem a LG gdyby nie było
CTX'a. Zuważ że jest to model o około 500zł tańszy
od CTX PR710F, który jest już modelem profesjonalnym.
Sam producent też mówi że seria EX jest tańszą alternatywą
do serii PR a nie wiele gorszą technicznie od niej.
Choć różnice w jakości obrazów wychwycą raczej tylko
CAD'owcy, 3DSMax'owcy itp.

Zaraz pewnie ktoś dopisze posta że zdecydowanie LG.
Mam teorię dlaczego oni tak myślą ale lepiej niech już
sami się przekonają. Dość już się z nimi nakłóciłem.