[OT] S-Video i Eurozlacze

Autor: voder_at_debesciak.delta.pl
Data: Sat 21 Apr 2001 - 01:19:53 MET DST

 Witam
 Sprawa lekko oftopiczna ale w sumie wiele osob tu zna sie na
 tych sprawach. Poniewaz mam karte graficzna z wyjsciem S-Video postanowilem
 kupic kabelek i podlaczyc ja do mojego Sonego Wegi 21FT1K.
 Poniewaz tv ma zlacze Euro + z przodu chinch RCA to zakupilem kabelek
 S-Video i przejsciowke na Euro. No i teraz okazuje sie ze obraz mam ale
 bez koloru. Fakt moja 29` ma 2 Euro (1 z wejsciem RGB, 2 z wejsciem S-Video)
 chinch i normalne 5-bolcowe S-Video (chyba sie to DIN zwie).

 Moje pytanie brzmi -- jak polaczyc, co dokupic by polaczyc ta karte graficzna
 z wyjsciem TV do tego 21-calowego.

 Dokladnie posiada on zlacza:

 Zlacze 21-stykowe EURO (norma CANELEC) w tym wejscia audio/video, wejscie RGB,
 wyjscia audio/video TV

 oraz z przodu:
 wejscie video - zlacze RCA
 wejscie audio - zlacze RCA

 Pomozcie bo chetnie bym wykorzystal teN TV do ogladania DVD czy DiVX. Nie za
 bardzo mam ochote na ciagniecie kilkunastu metrow kabla do tego 29` calowego.

 Z gory dzieki
 Voder