Re: Jaki tuner TV wybrać

Autor: Darek (darostry_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 00:01:57 MET DST

----- Original Message -----
From: "Dafi" <dafi_at_skrzynka.pl>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Wednesday, April 18, 2001 11:22 PM
Subject: Re: Jaki tuner TV wybrać

> Użytkownik "zylus" <zylus_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> >

> Ja ma FlyVideo 2000.
> Z nicamem i radiem byl najtanszy bo 390 zl.
>
> Zainstalowal sie elegancko.
> Ogolnie nie narzekam chociaz sa pewne drobne zaklocenia (pasy) ale podobno
> wiekszosc tunerow komputerowych tak ma.
> Oczywiscie program firmowy wywalilem po tym jak zainstalowalem Borg TV.
>
> Ja uzywam glownie do podgladu TV na malym okienku podczas pracy na kompie.
> Dlatego na jakosc obrazu nie narzekam bo nie mam wymagan. Ale w trybie
> pelnoekranowym tez spoko sie oglada.

> [...]

Witam
Ja mam AverMedia TVPhone`98 w`VCR
Z nicamem i radiem.

Występują co prawda pasy pionowe na niektórych kanałach. (zależy to wg mnie
od siły sygnału - ja zaradziłem na to kupując wzmacniacz
za około 20 zetów w sklepie. (Program mam z kablówki))

Poza tym żadnych problemów
Canal + dekoduje się perfect.
Używam do tego MoreTV i CPlusWin

Polecam, chociaż kosztuje ponad 400 zł.