Re: duron zmiennym jest

Autor: sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 23:08:52 MET DST

> na grupie bardzo duzo ludzi pisze ze ma problemy z temp na AMDekach
> na tej plycie tez wiec mozliwe ze soltek ma problem ze wskaznikiem temp.
Zainteresowalem sie blizej tematem i nie wydaje mi sie , aby Soltek mial cos
ze wskaznikiem temp. Po prostu czujnik jest tak zrobiony (w zasadzie drucik
w folii, a w miejscu gdzie powinien stykac sie z prockiem nie ma nawet jej -
po prostu w tym miejscu jest mala dziurka), ze pokazywana temp. jest realna
(czyt. prawdziwa). W odróżnieniu od innych plyt, gdzie sa stosowane czujniki
roznych dziwnych typow (jak np. porcelana). Wiec nie ma sie co dziwic, ze
duron na Solteku bardziej sie grzeje niz np. na Abicie (bez urazy...)