Instrukcja podłączenia diod w obudowie Green AT

Autor: Stanisław Chmielewski (cstan_at_kki.net.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 23:32:25 MET DST

Szukam instrukcji w jaki sposób podłączyć kabel do diody Turbo i reset. Czy
w ogóle to coś daje. Miałem inną obudowę ale strasznie wył mi w niej
zasilacz. kupoiłem okazyjnie Greena ale nie wiem jak poustawiać zworki.
Próbowałem chyba na wszystkie sposoby i udało mi się z Power i HDD.
Przestałem kąbinować kiedy zobaczyłemże kabelki od Turbo zaczynają mi się
jarać.
proszę o radę. Najlepiej schemat w jaki sposób ustawić te zworki. Mam płytę
Totem BXAT .
Pozdrawiam
Stan