Re: tunerTV i recording

Autor: Piotr Piekarski (chemik333_at_poland.com)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 23:00:53 MET DST

Użytkownik "niksnet" <niksnet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Chcialem przetestowac Avera pod katem zgrywania filmow z Canal+. Czy ktos
ma
> program ktory w locie robi kompresje do mpega? Znalazlem w sieci pare
triali
> (niestety ograniczenia czasowe) a interesi mnie przetestowanie stabilnosci
> zgrywania np. 2-3 godzinnych sekwencji.
> Bede wdzieczny za jakiegos cracka lub namiary.
> pozdrowka
> niks
>
> Jakie sa wasze doswiadczenia w tym wzgledzie z roznymi tunerami ? Uzywam
> Win2000 Professional

http://www.programz.free.komrel.net/new.html
Tu znajdziesz programik (13,5 MB - niestety wolny transfer, ale jak masz
stalke to idzie najwolniej w 2 godz)

A po cracka tu:
http://www.astalavista.pl
(w wyszukirwarze wpisz nazwe progsa. Jak nie znajdziesz to pisz do mnie na
priva - podesle cracka)
Siemka :)

--
Piotr Piekarski
Moje adresy: chemik333_at_poczta.onet.pl