problemy z VOB do .avi w FlasKMPEG

Autor: Marek (1970_at_marziel.freeserve.co.uk)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 22:26:20 MET DST

witam,
chcialbym prosic o rade, sugestie, linki, etc.
po zdarciu plikow z dvd na d.twardy, ustawienie parametrow w FlasKMPEG i
probie uruchomienia kodowania, wyskakuje komunikat bledu (AVI-plug-in Error)
pt: "AviFileOpen doesn't work!
VFW-errorcode 8004406f"
na stronie programu nie udalo mi sie wygrzebac, co to oznacza w ludzkim
jezyku. Myslalem, ze poprostu nie mam tego plug-in, ale to chyba ten plik:
aviout.cm.flask, ktory sobie - jest.
czy sie myle?
marek

p.s. czy ktos zna jakiekolwiek linki (polskie) do stron zajmujacych sie
przerabianiem dvd na divix?
no i przepraszam z gory za uproszczenia wynikle z mojej ignorancji.