monitor & karta

Autor: )I( (alexandrus_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 18:37:43 MET DST

Cze

Co wg Was jest lepsze :
Samsung 700 IFT czy NEC multisync 750???
obudwa parametry pracy w wys .rozdzielczosciach maja podobne,ale ktory z
nich bedzie lepszy dla moich oczu w graniu przy rozdzialce tysiak cos na
tysiak cos?Bo przecierz wydajnosc w Wordpadzie chyba nie zmienia sie.

co wg Was jest lepsze : Ati Radeon VIVO 64 DDR czy Asus GF2 GTS V7700 32 DDR
?
Obydwa modele sa w podobnej cenie, ale nie wiem co mi starczy na dluzej
:technologia radeona czy niezawodnosc Gforsa?
Oczywiscie na dluzej bez zmiany karty na szybsza =))

Dzieki za rozwianie watpliwosci

pozdrowa

()l()