Czy miał ktoś taki przypadek ?

Autor: Witold Jamroż (elwitjam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 18:11:28 MET DST

Cześć !

Mam następujący problem: Kupiłem nowy dysk, zainstalowałem Win98 i wszystkie
sterowniki oprócz sterownika do karty telewizyjnej TvPhone98, którego napęd
w ogóle nie chce czytać. Wywala komunikat "To urządzenie nie jest dostępne"
co nie jest prawdą, gdyż inne płyty są czytane np. SBLive. Płyta ze
sterownikiem na 100% jest dobra. Jeżeli ktoś może mi pomóc z góry dziękuję.

--
Pozdrawiam
                    Witold Jamroż