Re: OutLook

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 17:04:38 MET DST

"Artur Legocki" <arturl_at_uhc.lublin.pl> wrote in message news:9bp80d$sqk$1_at_slimek.man.lublin.pl...
> Witam.
> Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> [ciach]
>
> W moim outlooku nie ma "kata".
> Jakaś wersja dla zdesperowanych?

Chodzi o konfigurację "Konta"/"Accounts".
A poza tym, nie jestem pewny czy mowa o tym samym programie.
Należy zwrócić uwagę, że są dwa programy o podobnej nazwie:
Microsoft Outlook (z pakietu Office) oraz MS Outlook Express
(z pakietu Internet Explorera) i ten pierwszy korzysta
z usług drugiego przy czytaniu grup dyskusyjnych...
MS Outlook Express obsługuje różnorakie typu kont -
pocztowe (POP3, IMAP, HTTP) oraz niusowe (NNTP).
MS Outlook jest natomiast programem innego typu i niusów
nie obsługuje samodzielnie - nalezy użyć Outlook Express.