Re: SDRAM DIMM

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 14:58:01 MET DST

Dariusz Baumann napłodził(a):

>Rush "napłodził":

>1. Naprawdę miałeś taką płytę? A EDO musiałeś wyjąć aby widział
>DIMM-y?

naprawde :) miewam po 5 plyt tygodniowo ..mialem juz w lapach z 70%
produkcji asusa :))

> 2. Z jakim innym(komputerz)? Dla mnie jest istotne żeby
>chodziło na MOIM.

inne dimy a nie komputer , pozycz od kogos , wez inne ze sklepu

> 3. A te SDRAM-y były NOWIUTKIE. :-))

to fajnie , Tico tez sa nowiutkie :)

>4. A co to PQI?

taki napis na tych "malych czarnych z wasami" :)) czyli na scalakach -
te kosci nie sa "wysokich lotow" , z bezproblemowych polecam np
Hiundaje - chodza na 98% plyt

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered