Re: Dysk seagate ST320420

Autor: bartosh_at_orfi.uwm.edu.pl
Data: Fri 20 Apr 2001 - 13:36:02 MET DST

> Nie wiem czy to prawda ale te dyski ogulnie barracudy ataII maja klopoty z
> czescia kontrolerow udma (wewnecznymi z zewnecznymi nie wiem)
> Posiadam PIII 700 abita bx 133raid  winde 98se w/w dysk i na ata 33 dziala
> jak cudo a na ata66 nie da sie pracowac (scanregi scandyski itp)
>
> Jezeli ktos ma podobne problemy albo wie cos na ten temat prosze o maila
>
> seal__at_onet.pl
> seal_at_hoga.pl

Ja mam problem podobny. Tzn mialem 30GB Seagate Barracuda II i podobne objawy
pod win98. Natomiast pod Win2000 to po ok trzech dniach od zainstalowania
system sie wywracal i juz nie podnosil nigdy, probowalem instalowac kilka razy
i zawsze to samo. Ale na dysku pojawily mi sie bad blocki to go wymienilem na
Barracude III 30 GB i pod Win2000 nadal sie rozlatywal jak wczesniej ale pod
Win98 chyba pracuje w miare dobrze od ok 5 dni (dodam ze sciagnelem jakies
programiki ze strony Seagate). Moze ktos wie jak temu zaradzic bo dysk jest
ogolnie fajny ale jak ma sie tak system zachowywac to ja dziekuje za dyski
Seagate.