Re: Pentium 4 czy Athlon AMD ???

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 13:43:02 MET DST

> Mają chodzić na nim bardzo szybko programy typu Corel Draw, Photoshop 6
itp

Mam Athlona 850 na taniej plycie ESC K7VZA.
Chodzi to _bardzo_ szybko pod Carolem i PS.

Nie sadze, zebys kupujac Athlona 1.5GHz osiagnal
wieksza wydajnosc pracy niz ja - pamietaj, ze wydajnosc
to nie tylko procek. Wazne (moze wazniejsze) jest to jak
umiesz ta wydajnosci wykorzystac.

Jesli np. zajmujesz sie glownie retuszem 1GB skanow pod PS
to pomysl o 1GB RAMu i _BARDZO_ szybkim systemie
dyskowym.

Jesli uruchomisz PS na Athlonie 1.5GHz a bedziesz mial
zwykly, nawet szybki dysk to system bedzie sie dlawil.
W takim wypadku warto zmontowac RAID0 z dwoch,
a lepiej czterech dyskow.

QbA