Re: Problem z Thunderbirdem

Autor: toudikk (toudikk_at_go2.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 13:16:21 MET DST

> Problem polega na tym że często sypie się rejestr. Czasami przez tydzień
> jest w porządku a czasami niemal codziennie rozwala się rejestr.
Temperatura
> procesora dochodzi podczas normalnej pracy dochodzi do 67-68 `C ( odczyt
> BIOS-u ). Czy to nie jest za wysoka temepratura ? Może to kwestia ustawień
> BIOS-u ? Czy ktoś z grupowiczów spotkał się może z podobnym problemem ?

Jesli nie pomogly rady poprzednikow.
Wiem ze moze to wydac sie dziwne ale sproboj wyjac sb live i pomecz kompa
przy wyjetym kiedys mialem wlasnie problem z ta plyta i sb live (razem nie
chcialy wspolpracowac a odzielnie wszystko bylo cacy, nie pomagalo nawet
zaglowanie kartami w kompie;) ).

toudikk