Re: jak dlugo moze chodzic pecet bez wylaczania?

Autor: Jenot (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 12:52:57 MET DST

Charles Bukowski <repeater_at_poczta.onet.pl> wklepał:
>pytanie jak w temacie. nie chodzi mi o bicie rekordu, ale o
>"bezpieczna dawke". Ile godzin moze chodzic PC bez ryzyka, ze cos sie
>przegrzeje, przypali itp. Jak dlugo moge miec wlaczony monitor?
> Mam celerona333 i nie korzystam z zadnych programow oszczedzajacych
>energie, zadnego wygaszacza, wylaczania monitora, dyskow itp, w biosie
>takze wszystkie funkcje power safe sa wylaczone.

Zależy to od kombinacji sprzęt/system operacyjny. Np Windows 9x
u mnie nie "stał" dłużej niż kilka godzin, linux kilkadziesiąt dni
(konieczność aktualizacji kernela co jakiś czas - security updates),
a HP-UX w sieci lokalnej doszedł do 300 dni, niestety musiałem
wyłączyć na pół godziny, bo się streamer zepsuł.

W Twoim przypadku czas pracy będzie ograniczony przez awarie
zasilania, bo UPS'a pewnie nie masz.

Pozdrawiam,

--
Tomasz (Jenot) Stafiński mailto:jenot_at_mi5.org.uk
////// Linux User #47986    ICQ: 74662842 \\\\\\